İnternet Arıza Telkotürk
Telkotürk olarak amacımız müşterilerimizden gelen şikayet, arıza, soru ve önerilerinizi inceleyip en kısa zamanda çözüm üretip hizmetlerimizi ileriye taşımaktır.
İnternet Arıza |
Herhangi bir arıza olduğunda 7/24 hizmet sunma politikasıyla hareket eden Telkotürk müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Unutmayın Telkotürk Bir telefon kadar yakınınızdadır.
İnternet Arıza Telkotürk |
İnternet Arıza Giderme?
İnternet sağlayıcı servisleriniz olan Telkotürk internet arıza giderme konusunda uzmanlaşmış bir ekip ile çalışmaktadır. İnternet arılarının birçok sebebi vardır. Modeminiz uyumlu olmayabilir veya alt yapınız bağlantıyı desteklemeyebilir. Uzman ekip kurulumu yapmadan önce alt yapı ile ilgili gerekli hazırlıkları yapar.
İnternet Arıza Giderme |
Arıza oluşmaması için gerekli bütün tedbirleri alan Telkotürk, farklı nedenlerden dolayı oluşacak internet arızalarını gidermek için de her zaman hazırlıklıdır. Arıza veya şikayet durumlarında Telkotürk web adresine mail atarak veya müşteri hizmetlerini arayıp destek ekibimizden 7/24 yardım alabilirsiniz.
İnternet Arıza Olduğunda Ne Yapmalıyım?
Böyle bir sorun ile karşılaştığınızda hiç vakit kaybetmeden Telkotürk ile iletişime geçebilirsiniz. Öncellikle talepleriniz alınacak, arıza tespiti yapılacak ve en kısa sürede ekipler sorunu gidermek için adresinize gelecektir. İnternet arıza hiç tahmin etmediğiniz aksaklıklardan meydana gelebilir. Evinizdeki dolap engeli, duvarların iletkenliğinden tutun da kablo ve modem uyumsuzluğuna kadar her şey sorun olabilir. Dolayısıyla kurulum yapılırken çok iyi analiz yapılmalı, olası sorunların önüne geçecek tedbirler alınmalıdır.
İnternet Arıza Olduğunda Ne Yapmalıyım |
İnternet Arıza Bildirim
Teknolojinin gelişmesiyle sorun bildirmek sadece telefonlarla sınırlı kalmıyor artık. İnternet arıza durumunda telefon, mail ile bildirmeniz mümkündür. Ya da Telkotürk mobil uygulamadan da web sitesine bağlanarak iletişim formunu doldurabilir, arıza konusunu bildirebilirsiniz.
İnternet Arıza Bildirim |
İnternet Arıza Kaydı
Sorunun çözümü için öncelikle internet arıza kaydı oluşturulması gerekiyor. Talebiniz doğrultusunda başvurularınız incelenir, arıza kaydı oluşturulur ve saha ekiplerine bildirilir. Randevu talebi oluşturmadan en hızlı şekilde arıza gidermek için ekipler adrese gelir.
İnternet Arıza Kaydı |
İnternet Arıza Sorgulama
Telkotürk web sitesini ziyaret ederek internet arıza sorgulama menüsünden işlem yapabilirsiniz. Herhangi bir arıza olduğu tespit edilirse yetkilerle iletişime geçebilirsiniz.
İnternet Arıza Sorgulama |
İnternet Arıza Numarası Kaç?
Telkotürk internet arıza numaraları web sitesini iletişim sayfasında yer almaktadır. ama yine de herhangi bir problem durumunda
Sorun Çözme Yöntemleri
1. Modem de veri kesintisi yaşadığınızda. Modem fişini çekip 25 saniye sonra tekrar takın. 5 dakika bekleyip internetinizi kontrol edebilirsiniz.
2. Bu işlemden sonra modem ışığına bakabilirsiniz.
3. Modem ışığı yanmıyorsa paniğe kapılmayın. Temassızlık olabilir. Kablolara dikkat edin.
4. İnternete girdiğiniz cihazda da problem olabilir. Farklı cihazlarla internete girmeye çalısın.
5. Aynı problem devam ediyorsa Telkotürk web adresine girerek sorun ilgili mail atabilirsiniz. Ya da müşteri temsilcimizi arayabilirsiniz.
İnternet Arıza Numarası Kaç? |
İnternet Arıza İletişim
İnternet arıza durumunda Telkotürk müşteri hizmetlerini arayarak sorunu iletebilirsiniz.
Adres:
Şerifali Mah. Turgut Özal Bulv. Quant Plaza No:154/15 Ümraniye/İSTANBUL
Telefon: 0850 330 30 33
Herhangi bir arıza olduğunda 7/24 hizmet sunma politikasıyla hareket eden Telkotürk müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Unutmayın Telkotürk Bir telefon kadar yakınınızdadır.
YanıtlaSil